Logo
Català Español English


   

   

ALETES

ALETAS LIGHT
Aletes dissenyades especialment per a la natació i l'entrenament. La seva curta pala està feta amb materials molt lleugers i reactius, garantint una natació àgil i eficaç amb un mínim d'esforç. El llarg de la pala i els materials utilitzats han estat estudiats per a garantir un entrenament perfecte de la musculatura, evitant les molestes rampes. El material de la pala per la seva enorme flexibilitat és ideal en els canvis de sentit dintre de la piscina. La part anterior de la pala està protegida per una suau capa de "elastómero" amb la finalitat d'evitar possibles danys a altres nedadors. El calçant, dissenyat per ordinador i realitzat completament en ultra elàstics "elastómeros", té una forma molt anatòmica per a allotjar el peu de manera confortable fins i tot en natacions perllongades en el temps. El particular disseny, de planta llarga, del calçant, facilita i agilita el fet de posar-se l'aleta. Es una aleta dissenyada específicament per a l'entrenament i ajuda a potenciar la musculatura, però pot usar-se també en la pràctica del snorkeling i de la natació, atès que les dimensions mínimes de la pala faciliten l'entrada i la sortida d'aigua.

CLIO La aleta clio és l'aleta ideal per fer snorkeling. La seva pala proporciona una aleteig fàcil, estable i efectiu. Ideal per a iniciar-se.
FROG PLUS Una nova aleta pensada per els que s’acosten per primera vegada al submarinisme, o a qui nomes el practica de tant en tant, o be qui desitja fer immersions de llarga durada, sense haver de tenir un entrenament específic.
Per la pala s’ha escollit una barreja de materials que garantitzen un aleteig fluid i poc esgotador, amb un esforç muscular molt reduït.
Com ja es tradició a Cressi, en cas de necessitat l’aleta també pot demostrar les seves notables característiques en qualsevol situació en la que es pot trobar un submarinista.
GARA 2000 HF La primera aleta del món realitzada mitjançant una única fusió de tres diferents materials, un procediment creat i patentat per Cressi-sub amb motiu del llançament d’aquest model. La transmissió de l’esforç quan existeix una fusió mol·lecular dels materials és radicalment superior a la que es produeix amb la clàssica configuració "intercanviable". La configuració (patentada a nivell mundial) "3 materials en un sol procés" s’aplica també en aquest model utilitzant diferents barreges en cada zona de l’aleta segons els seus requeriments quant a flexibilitat, duresa, reacció o resistència. D’aquesta forma es pot assignar a cada punt les característiques dinàmiques ideals que requereix sense necessitat d’incrementar gruixos i, per tant, aconseguint una màxima lleugeresa i estalvi d’inèrcies.
GARA 3000 LD Cressi manté la seva filosofia partidària de les aletes fabricades en una sola peça. La transmissió de l’esforç quan existeix una fusió molecular dels materials és radicalment superior a la que es produeix en la clàssica configuració “intercanviable”.
La versió LD de la Gara 3000 es distingeix de la seva germana “radical” per la pala de color gris clar i té una composició un 15% més flexible, ideal per la pesca i apnea de nivell mig i mitjà-alt. Respecte a Gara 3000 obté millors prestacions també en superfície i planatges sobre el fons així com un desgast muscular inferior.
El seu avançat disseny pretén obtenir el rendiment límit dels materials utilitzats: Polipropilè i cautxú termoplàstic de dos diferents dureses.
Les seves característiques tècniques més destacades són:
- Pala amb perfil “spina di pesce” d’espessor decreixent (5,5 a 2,5mm) per a fer que l’arqueig sigui molt progressiu anul·lant la tendència al derrapatge, ja que la primera meitat del conjunt és de major rigidesa i la meitat final molt flexible.
- El cautxú termoplàstic de major rigidesa (negre) s’ha aplicat als nervis, la totalitat de la sola del calçant i a una banda de subjecció sobre el ampeu perquè la transmissió de l’esforç sigui immediata sense dissipar-se en composicions gomoses.
- El calçant, de major espessor per amb una millor fixació del peu, manté una composició molt flexible.
- Cadascuna de les talles conta amb una pala proporcionada a la seva grandària, mantenint per tant un nivell de rigidesa i superfície idèntic sigui quina sigui l’envergadura de l’usuari. Existeix la possibilitat d’adquisició d’unitats per separat en cas de pèrdua o trencament.
<< < Pàgina 1 de 5 > >>


   

   

   

   

   

   

   

   
Temps Catalunya