Logo
Català Español English


   

   

ULLERES SUB

ALIEN La māscara Alien d'Omersub és possiblement la primera māscara del mercat dissenyada i concebuda exclusivament per a la pesca submarina. Igual que amb la māscara Exsite, les sivelles s'han colˇlocat en el facial, al contrari de la clāssica posiciķ en el marc de la māscara. Aixō permet disminuir la distāncia entre l'ull i el vidre, aconseguint així un gran camp de visiķ sense haver d'incrementar el volum intern. El volum d'aire intern de l'Alien és de fet exactament el mateix que la māscara Abyss. Les sivelles també han estat redissenyades per a ser posicionades el més aprop del facial de la māscara possible. Aixō li confereix a la māscara una gran hidrodināmica i evita turbulčncies durant el busseig. El facial de la māscara estā fabricat amb una silicona antialˇlčrgica tova en color negre o transparent i el marc estā compost d'un material termoplāstic antirreflectant.
ALIEN MED MIMETIC La māscara Alien d'Omersub és possiblement la primera māscara del mercat dissenyada i concebuda exclusivament per a la pesca submarina. Igual que amb la māscara Exsite, les sivelles s'han colˇlocat en el facial, en comptes de la clāssica posiciķ en el marc de la māscara. Aixō permet disminuir la distāncia entre l'ull i el vidre, aconseguint així un gran camp de visiķ sense haver d'incrementar el volum intern. El volum d'aire intern de l'Alien és de fet exactament el mateix que la māscara Abyss. Les sivelles també han estat redissenyades per a ser posicionades el més aprop del facial de la māscara possible. Aixō li confereix a la māscara una gran hidrodināmica i evita turbulčncies durant el busseig. El facial de la māscara estā fabricat amb una silicona antialˇlčrgica tova en color negre o transparent i el marc estā compost d'un material termoplāstic antirreflectant.
L'Alien Med & Ocean Mimetic tenen les mateixes grans qualitats que la māscara Alien estāndard, perō el marc ha estat camuflat amb una capa 3D altament resistent. El facial de la māscara i la corretja estan fabricats en silicona verda per al model Med Mimetic i en silicona blava per al model Ocean Mimetic.
ALIEN OCEAN MIMETIC La māscara Alien d'Omersub és possiblement la primera māscara del mercat dissenyada i concebuda exclusivament per a la pesca submarina. Igual que amb la māscara Exsite, les sivelles s'han colˇlocat en el facial, en comptes de la clāssica posiciķ en el marc de la māscara. Aixō permet disminuir la distāncia entre l'ull i el vidre, aconseguint així un gran camp de visiķ sense haver d'incrementar el volum intern. El volum d'aire intern de l'Alien és de fet exactament el mateix que la māscara Abyss. Les sivelles també han estat redissenyades per a ser posicionades el més aprop del facial de la māscara possible. Aixō li confereix a la māscara una gran hidrodināmica i evita turbulčncies durant el busseig. El facial de la māscara estā fabricat amb una silicona antialˇlčrgica tova en color negre o transparent i el marc estā compost d'un material termoplāstic antirreflectant.
L'Alien Med & Ocean Mimetic tenen les mateixes grans qualitats que la māscara Alien estāndard, perō el marc ha estat camuflat amb una capa 3D altament resistent. El facial de la māscara i la corretja estan fabricats en silicona verda per al model Med Mimetic i en silicona blava per al model Ocean Mimetic.
BIG EYES Big Eyes ofereix el camp visual més ampli per avui disponible. Respecte a unes ulleres tradicionals, la visibilitat és un 30% més amplia en totes les direccions i especialment cap abaix: l'angle d'inclinació de la seva lent ha estat estudiat i patentat per Cressi per garantir una visibilitat total. D'aquesta manera, fins i tot col·locar-se l'equip a l'aigua, no és cap problema. L'amplitud del camp visual no perjudica el seu volum intern, molt reduït i comparable amb el d'una ullera tradicional.
EVO BIG EYES Serà difícil superar la nova Evo de Cressi, un exercici al límit que millora la ja òptima visibilitat en tots els sentits de la Matrix i redueix el pes i el volum interior a paràmetres mes propis de màscares mes petites, ( 160 grs. I 115 cm3).
A destacar el seu facial amb millores tècniques inèdites: combina dos tipus de silicona, amb el llavi interior amb silicona rígida que l'hi dona una solidesa i estabilitat a la ullera, però amb el facial i els perfils exteriors en una silicona molt molt suau, reforçada, incrementant diferents gruixos en zones específiques especialment als laterals.
El contorn exterior amb contacte amb la cara i la zona que cobreix el nas, tenen un gruix mínim que millora l'adaptació i manté el confort i la comoditat, durant hores de ús.
A destacar també les sivelles completament pivotants en tots els sentits i unides al marc, mitjançant un material flexible i irrompible. La tensió de la tira actua directament sobre la muntura, mantenint l'estabilitat de la ullera i acostant al màxim el vidre als ulls.
La excepcionalment reduïda estructura del marc permet una gran aproximació dels vidres als ulls sense problemes de contacte amb la muntura. Se redueix per tant, al mínim absolut, el volum intern i s'anul·la tota visió de la zona central del marc, des de l'interior.
Els vidres inclinats 15º i prolongats per sobre dels pòmuls (sistema Big Eyes) incrementen la visibilitat inferior més d'un 30% respecte a una ullera tradicional, mentre que la visibilitat superior i lateral s'incrementen fins al límit que permet al mateix gruix de la muntura: Visió total -3% en visibilitat superior i visió total -5% en visibilitat lateral.
Ha estat particularment estudiada la rigidesa estructural del pont central per evitar la pèrdua del plànol dels vidres degut a l'excés de tensió de la tira que podria provocar distorsions òptiques.
<< < Pàgina 1 de 5 > >>


   

   

   

   

   

   

   

   
Temps Catalunya