Logo
Català Español English


   

   

PALAU Palau, obre el camí a un nou tipus d’aletes per el snorkeling o la natació. De fet han estat dissenyades pensant unes exigències especifiques.
La primera era la de tenir un escarpí que pogués adaptar-se fàcilment a al menys tres o quatre números continus, de manera que la mateixa aleta pogués ser intercanviada entre els membres de una família, o també entre amics o be per poder ser llogades fàcilment per els centres de busseig, sense la necessitat d’haver de disposar d’infinitat de talles.
La segona exigència era la de disposar d’una comoditat elevada i fàcil col·locació, ja que es tracte de una aleta amb corretges que es pot calçar amb el peu nu.
El resultat es una aleta extraordinària des de el punt de vista pràctic, que s’adapta a tots els peus i que permet calçar-la ràpidament en qualsevol situació.
La pala esta confeccionada amb un material lleuger però tot i així es molt efectiva i potent.
La corretja ve muntada amb una resistent anella amb l’objectiu de poder-la ajustar al màxim al nostre peu.

Palau es pot adquirir en 5 talles que van des de el nº 32 al 47.


   

   

   

   

   

   

   

   
Temps Catalunya